2015. július 8., szerda

Gyümölcsös joghurt

Sziasztok!

Egy kicsit eltűntem, ennek oka pedig az volt, hogy múlthéten egy hihetetlenül jó táborban voltam Erdélyben. Június 29-én hétfőn indultunk reggel öt órakor, és délután mikor megérkeztünk húsz percen belül elfoglalhattuk a szobáinkat. Annyira jól éreztük magunkat ott, hogy egyszerűen fel sem tűnt, hogy már eltelt az egy hét és lassan indulunk haza. Vasárnap negyed hat felé indultunk el reggel,  Ma pedig Pesten voltam kirándulni, és egy ilyen meleg nap után, ami esővel zárult nem is vágytam másra, mint hogy hazaérjünk és megcsinálhassam a joghurtot és annak társaságában leülhessek és megnézhessem a sorozatom.
  De akkor írom is a receptet.

Hozzávalók:
- 150 gramm kefír
- 150 gramm joghurt
- 1 csomag vaníliás cukor
- pár kiskanál kristálycukor
- néhány darab gyümölcs

Elkészítés:
1. A kefírt és a joghurtot egy tálba öntjük, és beletesszük a vaníliás cukrot is, majd ezeket összekeverjük.
2. Ha nem elég édes, akkor ízlés szerint kristálycukorral ízesítjük.
3. Végül gyümölcsdarabokat dobálok bele, összekeverem és készen is van a joghurt.

Ha piros gyümölcsöt teszel bele(málna, eper stb.) akkor megszínezi kicsit és halvány rózsaszín színű lesz.



Jó étvágyat és további csodálatok hetet kívánok Nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése