Kókuszos Túrógolyó a 30. Blogkóstolóra

8:58 0 Comments A+ a-

Néhány hónapja már figyelemmel követem a Blogkóstoló nevű játékot, azonban valamiért nem jelentkeztem, mikor újabb indult. A játék lényege, hogy mindenkinek sorsolnak egy blogot, amiről kóstolhat. Én a Serpenyővirtuóz blogot kaptam, aminek nagyon megörültem. Az itt jelenlévő recepteket elég régen elkezdtem figyelemmel követni, szóval nem egy olyan blogot kaptam, amin még sosem jártam :)
 Sok remek receptet is találtam, nagyon nehéz volt választanom, de végül a Kókuszos túrógolyóra esett.

Hozzávalók:
                    -50 dkg túró
                    -20 dkg darált zabkeksz
                    -5 evőkanál édesítőpor
                    -20 dkg kókuszreszelék
                    -1 dl tej
                    + 5 dkg kókuszreszelék a forgatáshoz
Elkészítés:

Minden hozzávalót egy tálban összekeverünk, és állni hagyjuk egy fél órát. Nem baj ha a túró még levet ereszt, annál jobban fog tapadni rá a kókuszreszelék, amibe ezután a diónagyságú golyókat forgatjuk. 
Fél délutánt pihentetni, aztán fogyasztható! :)

Az eredeti recept itt megtalálható!

Kellemes hétvégét kívánok! :)