2017. március 1., szerda

Házi csoki szívek

Mostanában túl snassznak éreztem azt, hogy szülinapokkor mindig csak olyan csokit adok az ajándék mellé amit a boltba megveszünk, és már be van csomagolva. Szerencsére nemrég bukkantam rá erre a fajta csokira, s azóta gyakrabban adok olyan csokit, amit én készítettem el. Félreértés ne essék, nincs ebben semmi bonyolult, viszonylag rövid időn belül meg is van, csak a csoki dermedése tart kicsit hosszabb ideig.

Hozzávalók:
                    -1 tábla csoki (ez lehet kis vagy akár nagy tábla, attól függ mennyit szeretnél csinálni, és márkától is független.)
                    -Dr.Oetker dekorgyöngyök
                    -Színes tortadara
                    -Mogyoró
                    -Kesudió

Elkészítés:

A csokit feltörjük kockákra és beletesszük egy kisebb lábasba.
Ezt gázon melegítjük, közben kevergetjük, figyeljünk arra, hogy ne égjen le!
Mikor már elolvadt és egy darab sincs benne levesszük a gázról, és szilikonos jégkockatartóba kanalazzuk.
A tetejét díszíthetjük dekorgyönggyel, magvakkal, esetleg színes tortadarával.
Ha kész, félretesszük dermedni. (én általában egy napot szoktam hagyni.)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése