2017. május 30., kedd

Csokis pite a 33. Blogkóstolóra



Ismét jelentkeztem a Blogkóstoló nevű játékra, bár a 32. forduló nálam kimaradt, mégis örülök, hogy újra kóstolhattam. Ezúttal a Takarékos konyha könnyen, olcsón, finomat... című blogot kaptam, s igencsak sok recept közül válogathattam :)

Hozzávalók:
              A tésztához:
                        -14 dkg liszt
                        -14 dkg margarin
                        - 1 darab tojássárgája
                        -1 evőkanál víz
                        - csipet só

                A töltelékhez:
                         -3 tojás+ a tésztából kimaradt fehérje
                         -17 dkg cukor
                         -3 dkg kakaópor
                         -5 dkg darált dió

Elkészítés:
1, A tészta hozzávalóit összegyúrtam és kétfelé vettem. Az egyik tésztát kinyújtottam vékonyra és egy kisebb tepsibe sütőpapírt tettem, s erre raktam a tésztát rá.
2, Elkészítettem a tölteléket. A cukrot a tojássárgákkal kikevertem, majd a kakaóport és a darált diót is hozzákevertem, végül a tojásfehérjét kemény habnak felvertem, s így kevertem hozzá óvatosan a kakaós krémhez.
3. Ezt rákanalaztam a  kinyújtott tésztára, s erre a tészta másik felét is kinyújtva ráborítottam.
4, A tetejét villával megszurkáltam és az előmelegített sütőben 200 fokon 20 perc alatt megsütöttem.


Az eredeti recept itt megtalálható!





2 megjegyzés:

  1. Kíváncsian vártam mit kóstolsz? Remélem ízlett a sütemény ami váljon egészségedre!

    VálaszTörlés